Vsaka občina lahko ima svoj nosilni integralni turistični produkt (ITP), ki bo trajnosten in pritegnil obiskovalce iz Slovenije ter tujine. Trajnostni turizem občine vključuje vse tri stebre: okoljskega, ekonomskega in družbenega.
Okoljski vidik:
- vključevanje lepe narave in čistega urejenega okolja v ITP,
- spoznavanje naravne in kulturne dediščine,
- ureditev trajnostnih protokolov (tam, kjer sta zaščiteni naravna in kulturna dediščina),
- nevtralna mobilnost in spoznavanje zanimivosti kraja z e-kolesom ali e-avtomobilom,
- postavitev hotelov za žuželke na več lokacijah,
- vključitev OVE v namestitvene in gostinske obrate (energetske zadruge ali samostojno),
- pridobitev zelenih okoljskih znakov za namestitve, gostinske obrate, občino,
- zagotovitev okoljske deklaracije izdelkov EPD (zeleni izdelki v občini).
Ekonomski vidik:
- razvoj nosilnega ITP, ki bo predstavljal edinstveno 5-zvezdnično doživetje,
- konfiguriranje cenovnih turističnih programov »paketov« za različne skupine obiskovalcev,
- vzpostavitev sodelovanja z regijskimi incoming agencijami,
- povečanje števila nočitev v občini,
- povečanje števila obiskovalcev v občini (vinotoči, gostišča, namestitveni obrati, galerije itn.),
- podaljšanje dobe bivanja obiskovalcev v občini,
- trajnostna vlaganja v turistično infrastrukturo (zasebni in javni investitorji),
- pritegnitev lokalnega in drugega kapitala k investicijam v občini,
- razvoj digitalnega orodja, digitalnih poslovnih modelov in produktov.
Socialni, družbeni vidik:
- usposobitev lokalnih vodnikov,
- povezovanje lokalnih ponudnikov,
- motivacija ponudnikov za dvig kakovosti storitev,
- krepitev prijaznosti lokalnega prebivalstva do obiskovalcev,
- vključevanje lokalnih tradicij, zgodb v ITP,
- vzpostavitev mreže sodelovanja (društva, občina, TIC, regijska incoming agencija, LAS, turistična gospodarstva) z namenom dviga kakovosti storitve na višji nivo.
Trajnostni turizem pomeni zavedanje, da lokalna skupnost v razvoj turizma vključi vse akterje ter s kakovostnim trajnostim načrtom poskrbi za ukrepe, ki bodo poskrbeli za konkretne, predvsem ekonomske rezultate.
Trendi v turizmu nakazujejo, da želijo obiskovalci potovati manj in na potovanju doživeti čim več. Ljudje bodo vedno bolj hrepeneli po detoksu (tudi digitalnem).
Zmagovalne lokalne skupnosti bodo tiste, ki:
- se bodo znale povezati s sosednjimi lokalnimi skupnostmi in z destinacijo,
- bodo v ospredje postavile naravo in okolje,
- bodo znale zagotoviti edinstveno doživetje občine,
- bodo poskrbele za zadovoljstvo lokalnih turističnih ponudnikov in prebivalcev.
Prihodnost je v omogočanju blaginje lokalnemu turističnemu gospodarstvu in investicijah v turistično infrastrukturo, ki zadovoljuje potrebe domačinov. Prihodnost je odgovoren trajnostni turizem, ki vedno poskrbi za bodoče generacije.
Naše storitve:
- svetovanje pri izgradnji edinstvenega turističnega produkta (USP),
- svetovanje pri razvoju tržno-komunikacijskih orodij,
- svetovanje pri promociji in prodaji ITP,
- izdelava trajnostne turistične strategije občine,
- svetovanje pri izbiri primernih programov za zagotovitev subvencij,
- prijava na turistične in čezmejne razpise za subvencioniranje turistične infrastrukture ter programov,
- izdelava analiz LCA za izdajo okoljskih deklaracij za produkte EPD (zeleni produkti).
Ste pripravljeni napraviti spremembo in zmanjšati vpliv svojega podjetja na okolje?
Z izkušnjami in znanjem pomagamo dosegati učinke na vseh treh stebrih trajnostnega razvoja.